donderdag 13 juni 2013

Brief aan de Burgermeester.



Brief aan de burgermeester,

Geachte Burgermeester,

Ik woon nu niet meer in uw gemeente. Ik ben in december helaas noodgedwongen mijn huis moeten verlaten. Dit vanwege uw beleid. U had dit kunnen voorkomen maar u heeft niets gedaan! U had in gesprek kunnen gaan met de woningbouwvereniging maar u heeft dat niet gedaan. U had hun kunnen vertellen dat ze hun problemen op moesten lossen zodat iedereen weer verder kon gaan met hun leven. Het ging hier niet om geld maar om het beleid van Casade en u wist hoe corrupt hun te werk gingen. U had hier weet van en u heeft hier niets aan gedaan dat maakt u in mijn ogen medeplichtig. Maar u heeft dat niet gedaan. U heeft uw eigen belang laten gelden boven het belang van een burger. U heeft uw financieel belang laten gelden boven het woongenot en het recht om te wonen van een burger. U heeft mij elke vorm van bijstand op sociaal, maatschappelijk maar ook op financieel gebied ontnomen. Alles in uw eigen belang U heeft getracht mij kapot te maken maar ik kan u vertellen dat is u niet gelukt.

En ik denk wel dat ik weet waarom u dit heeft gedaan. De gemeente is failliet dankzij uw beleid. U en de gemeente staan inmiddels onder curatele van het rijk en u moet de financiën van de gemeente weer op orde brengen. De enige manier waarop u dat kunt doen is met uw vriendjes van Casade door grond aan hun te verkopen. Er worden bouwprojecten uit de grond gestampt waar nog helemaal niets of in ieder geval veel te weinig van verkocht is. En om dat te realiseren kunt u mij niet gebruiken want u weet wel dat ik gelijk heb, maar u weet ook dat ik te veel weet en wat ik weet kan tegen u gebruikt worden. Dus moet ik op z’n zachts gezegd uit de weg geruimd worden. U weerhoudt zich er niet van om hierbij gebruik (of moet ik zeggen misbruik) te maken van uw machtspositie. U heeft er de afgelopen jaren uw best voor gedaan om mij en de mensen om mij heen te manipuleren en mij en de mensen om mij heen het leven zuur te maken en uiteindelijk het leven onmogelijk te maken. U heeft getracht mij voor gek te verslijten (en daar bent u heel ver in gegaan!) maar helaas dat is u niet gelukt. U heeft getracht mij financieel uit te kleden en mij te ontnemen van al het geen waar ik recht op had. Dat is u wel gelukt. Het is u gelukt om samen met uw vriendjes van de Politie een plan tegen mij op te zetten zodat er een arrestatie en een veroordeling zou komen. U bent daarbij geholpen door mijn buurman die nota bene een directe collega van u is. Valse getuigenissen gaat u hierbij niet uit de weg of moet ik heg zeggen? Ook heeft u er voor gezorgd dat in de krant een verhaal kwam te staan wat helemaal niet waar was. U heeft werkelijk alles uit de kast getrokken om mij het leven zuur te maken. U en ik hebben diverse gesprekken gehad waarbij wij afspraken gemaakt hebben zelfs in het bijzijn van de Nationale Ombudsman. U bent tot nu toe niet één afspraak na gekomen. Ik hoop dat u trots op uzelf bent en dat u dit aan uw vrouw uitgelegd krijgt?
Maar wat u niet is gelukt is om mij kapot te maken. Ik ben nu weg uit uw gemeente en u dacht van mij af te zijn? Maar helaas voor u ben ik sterker dan ooit. En weet u waarom? Juist omdat ik altijd bij de waarheid ben gebleven en dat nu blijkt dat ik al die jaren gelijk heb gehad. Dat blijkt nu wel nu uw positie aan het wankelen is gebracht.

Eén ding wil ik u wel vragen?  Als u op moet stappen dan krijgt u een bonus mee? U wordt dus zelfs beloond voor uw wanprestaties. Zo’n bonus heeft u toch ook gekregen voor uw wanprestaties als wethouder in Tilburg? Ik ben nu opgerot. Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal dat ook ik een oprotpremie van u krijg? U weet wat u geflikt heeft en u weet ook dat uw positie wankelt. U mag het van mij ook zwijggeld noemen…. Dat lijkt een beetje naar corruptie maar daar bent u niet vies van wel?

Ik hoor graag van u. Mijn rekeningnummer is bij u bekend, en anders vraag het maar aan uw uitkerende instantie binnen de gemeente. De werkelijke schade die ik door u, uw toedoen en uw beleid heb geleden is nu zo’n €130.000,= euro. Ik heb dit voor u berekend en kan u een overzicht doen toekomen. Ik kan het ook laten plaatsen in de krant? Wat u wil.
Misschien is het ook wel op z’n plaats om het leed dat ik de afgelopen 8 jaar heb gekend vergoed wordt dus doe er maar een jaarsalaris per geleden jaar bovenop.

Je mag niemand iets toe wensen dus wens ik u veel geluk. Als u uzelf ook geluk gunt gun mij dan ook mijn geluk en maak het goed met me?

Graag verneem ik van u.

Met vriendelijke groet,

U weet wie ik ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten