donderdag 13 juni 2013

Burgermeester Loon op Zand mag eindelijk aangepakt worden.



Waarom ben ik gaan bloggen?

Ik ben gaan bloggen om mijn frustraties kwijt te kunnen. Frustraties ten aanzien van gemeente en overheid. Omdat ik van mening ben dat zowel gemeente ambtenaren als overheden niet het vermogen hebben om zelfstandig na te denken over wat de gevolgen zijn van hun handelen. Ik ben van mening dat deze mensen domweg regeltjes na leven zonder te kijken of na te denken over wat het naleven van die regels voor gevolg kan hebben voor de mensen/burger. Ambtenaren denken niet na over of het naleven en uitvoeren van een bepaalde regel,  mensen juist niet verder in problemen brengt. Al jaren probeer ik ambtenaren en in mijn geval de gemeente Loon op Zand aan hun verstand te knabbelen dat ze na moeten gaan denken. Dat lijken ze namelijk niet te doen.

Ik probeer hier al jaren over te schrijven in het Brabants Dagblad maar dit blad lijkt geen onafhankelijk en of democratisch blad te zijn. Brabants Dagblad weigert al jaren stelselmatig om kritisch te zijn. Ook de journalist die ik regelmatig gesproken heb durft geen kritische vragen te stellen. Ook niet bij raadsvergaderingen. E.d. Het lijkt er op dat Brabants Dagblad partijdig is en al blij is als ze een stukje aangeleverd krijgen vanuit Politie of gemeente en dat domweg als waar aan nemen zonder zelf onderzoek te doen of hoor en wederhoor toe te passen. Brabants Dagblad brengt daardoor in mijn beleving al jaren niet het juiste nieuws naar buiten. Ik heb hierover gesproken met de hoofdredacteur van Brabants Dagblad en ook zij schijnt hier niet het belang en of het algemene belang van in te zien. Zij vind het allemaal maar normaal wat hier gebeurt.

Daarom ben ik van mening dat het tijd wordt voor een ander geluid. Daarom ben ik gaan bloggen. En hoe meer ik schrijf en hoe meer ik vertel over de misstanden binnen de gemeente Loon op Zand en de corrupte Burgermeester Wim Luijendijk. Des te meer medestanders vind ik.

Ik ben door toedoen en met opzet benadeeld en weggepest. Wim Luijendijk wilde mij niet helpen waar hij dat wel kon. Diverse bemiddelingspogingen van diverse instanties in de regio en zelfs bemiddeling van de Nationale Ombudsman kon hem niet motiveren. Met andere woorden hij voerde geen flikker uit!  Uiteindelijk ben ik aan procedures bijna tachtigduizend euro kwijt geweest. Ik ben blijven procederen omdat ik wist dat ik gelijk had. Uiteindelijk heeft hij samen met de directeur van de woningbouwvereniging (Casade) een heel vuil spelletje gespeeld en een plan opgezet. Zodat ik uiteindelijk wel moest verhuizen.  Nu ik ben verhuisd en niet meer in Loon op Zand woon kunnen ze me niet meer pakken. En komen mijn beweringen meer en meer uit. Met andere woorden ik krijg nu eindelijk mijn gelijk. Van al die procedures heb ik er soms gewonnen maar de gemeente en met name Wim Luijendijk samen met mijn buurman die ook zo’n corrupte ambtenaar is/was hebben echt smerige spelletjes gespeeld. Met veel gelieg en gedraai zoals op het moment veel ambtenaren lijken te doen. Wel zou ik graag zien dat Burgermeester Luijendijk eindelijk wordt aangepakt en dat ik eindelijk iets terug zie van de schade die ik door hem geleden heb. Wij denken allemaal dat dit soort praktijken alleen maar in Rusland, Griekenland, Italië e.d. voor komen maar het gebeurt gewoon in ons eigen land.

Daarom ben ik gaan Bloggen. De hele wereld mag van mij weten wat voor een oplichter hij is en hoe hij samen met zijn corrupte ambtenaren er voor zorgt dat mensen hun mond houden. Nou Wim Luijendijk. Ik kan je één ding vertellen. Dat was ik dus niet van plan.

Als er mensen zijn die dit lezen en of andere blogs van mij lezen dan zou ik graag reacties willen horen en of zien. Wellicht zouden jullie na het lezen deze blogs willen delen of door willen sturen zodat meer mensen dit te lezen krijgen. Ik hoop zodoende meer reacties van mensen te krijgen. Met deze reacties hoop ik duidelijk te kunnen maken dat ik hier niet alleen in sta. Ik doe dit niet meer voor mezelf los van dat het mij nu oplucht maar ik hoop dat ik hier mensen mee kan helpen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij dit alleen bij mij heeft geflikt. Dus als er mensen zijn die problemen hebben met de gemeente Loon op Zand of met aanvragen voor zorg of voedselbank waar de gemeente moeilijk over doet? Of bijvoorbeeld problemen met kwijtschelding of aanvraag bijstand bij de ISD laat het me alsjeblieft weten. Samen staan we sterk. En nogmaals Ik ben weg uit de gemeente maar wil wel dat hij eindelijk wordt aangepakt en het liefste ook berecht en gestraft wordt.

Daarom, help me.

Één ding wil ik wel vragen aan de lezers? Mocht er iemand zijn die mij kan helpen om geld te verdienen met bloggen en weten hoe dat moet? Dan hoop ik dat je mij dat uit wil leggen en wil vertellen. Nu verdien ik er niets mee en misschien dat ik dan met bloggen nog iets terug kan verdienen van wat Wim Luijendijk mij heeft aangedaan. Ik ben door zijn toedoen mijn huis uit gemoeten. En heb een aantal jaren inkomsten gemist door zijn slinkse spelletjes. Ik zou daar graag iets van terug willen zien.

Daarom, help me.

kijk op op facebook op wie geloof jij en deel dit met zo veel mogelijk mensen zodat dit soort oplichters eindelijk aangepakt gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten